L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha traslladat a la Generalitat de Catalunya la necessitat d'accelerar l'inici de les obres pendents del nou vial d'accés a la C-55 en direcció sud. El projecte està pendent de superar els darrers tràmits administratius per avançar en la tramitació. La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat, Meritxell Borràs, ha visitat aquesta tarda l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet. Borràs ha estat a l'Ajuntament per conèixer els principals projectes amb què treballa l'equip de Govern i tot seguit s'ha desplaçat a l'Espai Ateneu. La consellera ha fet un recorregut per la Biblioteca i ha acabat la visita a l'Auditori Maria Carme Grauvilardell. Més enllà d'aquesta obra pendent, que assumiran a parts iguals Generalitat i Ajuntament, l'alcalde Joan Torres també ha presentat a Borràs el Pla d'Inclusió Social amb què treballa l'Ajuntament i l'auditoria urbanística als polígons d'activitat econòmica, una eina bàsica per poder atreure noves inversions.
Enllaç fonamental
L'obra del vial d'accés sud a la C-55 és de vital importància per a Sant Vicenç de Castellet. En l'actualitat, els vehicles que surten del polígon Les Vives han de travessar el barri de la Farinera per accedir a la C-55 en sentit Barcelona. Un recorregut forçat que també han de fer la resta de vehicles que surten pel pont de Sant Vicenç de Castellet i s'incorporen a la carretera en sentit Barcelona.
Visita institucional
La consellera ha estat acompanyada per la delegada del Govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà, el secretari d'Administracions Locals, Joaquim Ferrer, la directora territorial de Governació a la Catalunya Central, Ivet Castaño, la diputada santvicentina al Parlament de Catalunya, Adriana Delgado, i una àmplia representació dels regidors de l'equip de Govern.
Sant Vicenç trasllada a la Generalitat la voluntat d'accelerar les obres de l'accés a la C-55
Societat
- Visita de la consellera Meritxell Borràs, aquest divendres, a Sant Vicenç -
- AjSVC
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Alumnes de l'Institut Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
Publicat el
23 de setembre de 2016 a
les 20:12
Actualitzat el
23 de setembre de 2016 a les
20:15
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
