Ple del Consell d'Infants de Santpedor amb responsables municipals. Foto: AjSTP
El dia 30 de juny, a la Capella de Sant Andreu, es va dur a terme el cinquè Plenarium del Consell d'Infants de Santpedor. En el Plenarium es va fer l'explicació de tota la tasca feta pels infants durant tot el curs, les propostes i idees per a poder millorar el poble, alhora que s'acomiadà als consellers que ja han fet la seva tasca i es donà la benvinguda als nous consellers.
Aquest és un acte al que tothom hi és convidat, i compte amb la presència dels regidors de tots els partits polítics, la regidora d'acció social i l'alcaldessa de l'ajuntament, així com les entitats educatives del poble i també les famílies dels consellers i conselleres hi són convidades.
Amb la Capella de Sant Andreu plena els consellers i conselleres van poder exposar tota la feina feta en els tres àmbits en els que s'ha treballat: civisme, drets dels infants i mobilitat.
Es van acomiadar els consellers més veterans, i amb il·lusió i empenta varen presentar-se els que inicien el seu camí com a consellers.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2011 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat Una vuitantena de professionals del Bages de l'àmbit de la infermeria commemoren el Dia Internacional a Santpedor
-
Societat La Plataforma Ciutadana de Santpedor crida a la participació massiva en el referèndum pel nou CAP
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Vallès de Manresa, aquest dissabte
-
Societat L'Ajuntament de Manresa penja la bandera per commemorar el Dia contra la LGTBI-fòbia
-
Societat UManresa acull la III Jornada de Fisioteràpia a la Catalunya Central
-
Societat Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants