L'Ajuntament de Santpedor ha realitzat aquest principi d'any una actuació integral de substitució de l'enllumenat de la zona esportiva municipal a tecnologia led amb l'objectiu de millorar-ne l'eficiència energètica i fer front al canvi climàtic.
El canvi a enllumenat led de la zona esportiva comprèn les instal·lacions del pavelló Rafa Martínez, el camp de futbol Josep Guardiola i les pistes de tennis. La substitució compta també amb un sistema de control que permet ajustar els nivells lumínics a les necessitats i així aconseguir millors nivells d'il·luminació i uniformitat. Aquesta actuació és una continuació de la que també es va fer recentment, en què es va substituir per llums led la il·luminació de la pista poliesportiva El Paller.
L'actuació està subvencionada íntegrament per la Diputació de Barcelona amb un import de gairebé 100.000 euros i suposarà un estalvi energètic de més del 70%.
Santpedor instal·la lluminàries «led» a la zona esportiva
La inversió suposa una previsió d'estalvi energètic de més del 70%
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2023 a
les 22:05
Actualitzat el
05 d’abril de 2023 a les
22:12
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reconeix el paper docent de les infermeres d'atenció primària
-
Societat
Monistrol homenatjarà el paper de la dona al món de la moto amb el debut de Ladies on Road
-
Societat
Alumnes de primària aprenen a reciclar amb els tallers inclusius del Consorci del Bages i d'Ampans
-
Societat
Althaia rep el reconeixement al projecte transformador en el 50è aniversari de La Unió
-
Societat
Sant Llorenç del Munt impulsa la renovació de la Carta de Turisme Sostenible 2027-2030
-
Societat
La Residència Mont Blanc obté la certificació Libera Dignos
