L'Ajuntament de Santpedor ha organitzat per a aquest dimarts una jornada per a resoldre dubtes que puguin tenir els veïns i les veïnes afectats per les quotes urbanístiques de les obres al Mirador de Montserrat. Es celebrarà a l'auditori del Convent i es pot anar matí o tarda. Al matí, responsables tècnics dels serveis municipals atendran els dubtes dels interessats a les 12h i, a la tarda, ho faran a les 19h.
Les quotes urbanístiques permetran finançar l'inici d'un projecte històric: la urbanització del Mirador. Abans de poder fer aquesta urbanització, l'Ajuntament ha assumit aquest 2018 les obres del col·lector que connecta el Mirador i el nucli urbà de Santpedor i que eren el pas previ a poder fer després la xarxa de clavegueram. Ara ja està tot a punt per empènyer les obres d'urbanització amb l'objectiu que un s'encavalqui el col·lector amb el clavegueram.
En total les despeses d'urbanització, es financen en un 22,8% per part de l'Ajuntament i un 77,2% ho faran els propietaris. No tot s'ha de pagar ara, la fase de clavegueram té un cost total de 2,4 milions d'euros i és la que s'afrontarà el proper 2019-2020 amb quotes urbanístiques, d'acord a la legislació urbanística de Catalunya.
Santpedor respondrà dubtes sobre les quotes urbanístiques del Mirador de Montserrat
Aquest dimarts amb una sessió al matí i una altra a la tarda a l'auditori del Convent
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2019 a les 14:11
Actualitzat el 28 de gener de 2019 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu, aquest dimarts i el pròxim divendres
-
Societat Salvador Illa inaugura la residència El Carrilet de Balsareny, impulsada per Ampans
-
Societat Els professors del Guillem Catà de Manresa carreguen contra el nou currículum de l'FP
-
Societat Obres al clavegueram al carrer Doctor Esteve comportaran afectacions al trànsit
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic al carrer Rosa Sensat