El sindicat polical SAP-Fepol ha denunciat que aquest dissabte un sol operador del telèfon d'emergències 112 s'ha hagut de fer càrrec de gestionar tota la regió policial central dels Mossos d'Esquadra. En un comunicat, l'organització ha criticat que hi hagi operadors cobrint regions policials senceres ja que el passat 22 d'octubre un sol treballador va haver de gestionar "més de 80 incidents".
SAP-Fepol ha alertat que aquesta situació, a banda d'afectar el servei públic, "atempta contra la salut i la seguretat de les persones membres del cos de Mossos". A més, afirma que la regió central fa setmanes que pateix deficiències en les comunicacions i això ha provocat "situacions de gran inseguretat en algunes actuacions". És per això que el sindicat demana "mesures urgents" al Departament d'Interior "sense excuses ni dilacions" i "demanant perdó, si cal, als efectius policials".
SAP-Fepol denuncia que hi ha un sol operador del 112 per a tota la regió policial central
El sindicat critica que no és el primer cop i que el 22 d'octubre un sol treballador va atendre més de 80 incidents
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2022 a
les 19:03
Actualitzat el
05 de novembre de 2022 a les
19:17
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
