La concessionària Sarauto, situada al polígon industrial Riu d'Or de Sant Fruitós, se sumarà a la campanya "48 Hores de Peugeot", que tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de febrer. En aquesta acció s'oferiran importants avantatges en la compra de vehicles Peugeot nous i seminous i també hi haurà ofertes de 2x1 en pneumàtics.
En les "48 Hores Peugeot" es posaran a la venda 1000 vehicles nous amb descomptes de fins a 7000 euros, i 1000 més de seminous que es beneficiaran d'una promoció de 1300 euros si s'opta per finançar un capital mínim de 7000 euros a través de PSA Financial Services Spain, EFC, S.A.
Sarauto se suma a les «48 Hores Peugeot»
Societat
Es tracta d'una campanya en la qual es poden adquirir vehicles nous i seminous d'aquesta marca a preus especials
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
06 de febrer de 2017 a
les 11:02
Actualitzat el
06 de febrer de 2017 a les
11:05
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
