Súria comptarà amb un Racó de la Igualtat en el centre urbà com a espai simbòlic de sensibilització i reivindicació per avançar cap a la equiparació total de drets entre homes i dones. La inauguració d'aquest espai tindrà lloc dins del programa d'actes del Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones, que es desenvoluparà durant aquest mes de novembre.
El Racó de la Igualtat serà ubicat en l'entorn de la plaça de Sant Joan i de l'Estació d'Autobusos, amb diferents elements que puguin servir per afavorir la reflexió sobre aquest tema.
La instal·lació del Racó de la Igualtat en el centre urbà és una iniciativa de l'àrea municipal d'Igualtat, amb el suport del ministeri d'Igualtat a través del Pacte d'Estat contra la violència de gènere.
El Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones es commemora arreu del 25 de novembre. Properament es farà públic el programa d'actes que tindrà lloc a Súria en motiu d'aquesta data.
Súria comptarà amb un Racó de la Igualtat en el centre urbà
Serà un espai simbòlic per l'equiparació de drets entre homes i dones
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de novembre de 2022 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
-
Societat
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
