La façana de l'Ajuntament de Manresa roman il·luminada de color rosa aquest dilluns al vespre amb motiu del Dia Mundial contra el càncer de mama, que es commemora aquest dilluns 19 d'octubre. L'Ajuntament s'afegeix així a aquesta data, que vol conscienciar sobre la necessitat de la prevenció per evitar aquesta malaltia.
El càncer de mama és el tumor més freqüent en dones arreu del món. La possibilitat de curació és més elevada en els casos en què pot ser detectat en una etapa molt inicial. Per aquest motiu es recomana que les dones de 50 a 69 anys es facin una mamografia cada dos anys.
Súria s'adhereix a la commemoració del Dia Mundial contra el càncer de mama
L'Ajuntament s'afegeix així a aquesta data, que vol conscienciar sobre la necessitat de la prevenció per evitar aquesta malaltia
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 19 d’octubre de 2020 a les 18:49
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa una campanya de Nadal per promoure la compra de proximitat
-
Societat
El SAD de Manresa reparteix lots de Nadal a totes les persones ateses als domicilis
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
