L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dijous al matí hi haurà talls de trànsit puntuals de vehicles i vianants amb motiu d'un nou rodatge cinematogràfic al carrer Guimerà i al Passeig. També hi haurà reserves d'estacionament per als vehicles tècnics.
Els talls puntuals es produiran entre les 12.15 i les 12.35 hores al carrer Guimerà cantonada amb carrer Circumval·lació, i entre les 12.30 i les 12.45 hores al passeig Pere III, a l'alçada de la Ben Plantada.
Talls puntuals de trànsit al Guimerà i al Passeig per un nou rodatge, aquest dijous al matí
Societat
També hi haurà reserves d'estacionament per als vehicles tècnics
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
-
Política Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis Pere Fontanals
-
Publicat el
15 de novembre de 2023 a
les 19:05
Actualitzat el
15 de novembre de 2023 a les
19:10
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
