
Aquest dissabte ha tingut lloc l'assemblea ordinària de l'AV del barri de Cal Gravat, amb l'assistència d'una quarantena de socis, que ha aprovat l'informe de gestió i l'informe econòmic. També s'han incorporat quatre veïns a la junta directiva, un dels quals, Toni Erro Mas, en serà el nou president substituint Enric Martí. Els altres nous membres de la junta són Pere Ramon Erro Augé, Remei Mas Gangonells i Joan Antoni Casas Martínez. A la propera junta directiva és repartiran les vocalies i de l'anterior junta directiva hi continuaran tots els membres inclòs, el ja expresident.
De les reivindicacions més immediates l'assemblea ha encomanat a la nova junta directiva que treballés amb l'administració, temes com destinar un espai per la brossa de les podes dels jardins, els coloms, la velocitat dels vehicles (no és respecten els 30 km/h), l'aparcament en llocs no adequats que posen en perill les persones i els excrements de gossos en especial als parcs infantils.
Els veïns del Passeig Joan Miro creuen que s'ha de fer una rotonda que faciliti el transit amb el carrer Àlvar Aalto, també s'ha valorat que les voreres estan deixades i fins i tot perilloses a causa de l'acció de les arrels dels plataners, i s'ha parlat de l'endarreriment de l'edifici de l'IES Cal Gravat, que en el pressupost de la Generalitat de l'any 2012 hi havia prevista una inversió de 600.000 €, que finalment no han executat.
També s'ha acordat treballar amb l'A.V. de la Balconada, per coordinar activitats, Festes i mancomunar recursos, tant materials com humans, augmentar la col·laboració iniciada amb la cavalcada de reis i també amb les festes infantils de l'any passat.