[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=xhmIo4uhtUg[/youtubedestacat]
Aquest diumenge 1 d'octubre torna a engegar el CineXic a Sant Fruitós de Bages, el circuit de cinema en català per a públic familiar.
La projecció d'aquest mes serà la pel·lícula Neu i els arbres màgics, un conjunt de quatre curtmetratges units per la temàtica al voltant de la natura i els arbres, i per la riquesa poètica de les seves imatges i del seu grafisme. Constitueixen quatre contes inoblidables sobre l'enginy, l'amistat, el respecte i l'alegria de viure amb la natura.
[intext1]
Aquesta proposta va dirigida a infants a partir de 4 anys, i es visionarà a les 6 de la tarda al Teatre Casal Cultural.
[intext2]
Les entrades fins als deu anys són gratuïtes, però que cal reservar-les prèviament a aquest enllaç. A partir d'onze anys el preu de les entrades és de 3 euros.
CineXic és un projecte impulsat per Òmnium Cultural amb la col·laboració de les distribuidores Rita&Luca i Pack Màgic.
Torna el CineXic de Sant Fruitós amb quatre curtmetratges sobre la natura
La proposta de cinema infantil serà el primer diumenge de cada mes a les 6 de la tarda, començant aquest 1 d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2023 a
les 19:33
Actualitzat el
28 de setembre de 2023 a les
14:30
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reforça la formació pràctica dels estudiants de Medicina de la UVic-UCC
-
Societat
Sant Fruitós obre inscripcions per al bus de Setmana Santa cap a Alcalá del Valle
-
Societat
Núria Montserrat visita UManresa i coneix els seus projectes assistencials, educatius i socials
-
Societat
Ban de l'alcalde per garantir la seguretat al Carnestoltes Infantil de Manresa
-
Societat
Els vins experimentals de la Torre Lluvià obren el primer tast de l'any al Bages
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric pels Jardins de Llum
