La Policia Local enxampa un conductor a qui havien immobilitzat el cotxe que, després de trencar el cep, s'ha endut el vehicle i conduïa per Manresa sota els efectes de l'alcohol, amb el permís caducat i sense assegurança. Els fets han passat aquesta matinada de dimarts a 1/4 de 5 quan Antonio M.H., de 42 anys i veí de Manresa, ha trampejat la immobilització del seu propi vehicle que s'havia aplicat després de donar positiu en una prova d'alcoholèmia. Els agents han localitzat posteriorment el conductor i ha tornat a donar positiu en el test i s'ha comprovat que tenia el carnet caducat i que no disposava d'assegurança.
La Policia Local li ha obert diligències per un delicte contra la seguretat del trànsit i infracció del Reglament General de Circulació.
Trampeja el cep i condueix ebri i sense assegurança
Li havien immobilitzat el cotxe per donar positiu en una primera prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2011 a les 15:27
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara