La Secció de planificació de la via pública de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que, el proper dilluns 28 de gener, Aigües de Manresa SA iniciarà els treballs de connexió de clavegueram a la xarxa general de la finca situada en el carrer de la Flor de Lis núm. 14.
Es mantindrà pas de vehicles per la zona d'estacionament contrària a les obres i s'habilitarà un itinerari de vianants per calçada.
És previst que les obres durin 5 dies.
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Flor de Lis, a partir de dilluns
S'hi faran treballs de connexió de clavegueram

ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 25 de gener de 2019 a les 13:33
Actualitzat el 25 de gener de 2019 a les 13:37
Et pot interessar
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural