La Secció de planificació de la via pública de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que aquest dimarts 21 de maig Nedgia Catalunya SA, iniciarà els treballs per a la canalització soterrada de servei de gas natural en els carrers Monistrolet i Lemmerz 1-5 al Polígon Industrial de la Plana del Pont Nou.
Es prohibirà l’estacionament dels àmbits d’afectació dels treballs i s’habilitaran itineraris protegits i senyalitzats per a vianants.
És previst que les obres durin 2 setmanes.
Treballs de canalització de gas natural als carrers Monistrolet i Lemmerz
Societat
L'actuació comença dimarts i té una durada de dues setmanes
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
20 de maig de 2019 a
les 15:27
Actualitzat el
20 de maig de 2019 a les
15:29
Et pot interessar
-
Societat
Fundació «la Caixa» aporta 50.000 euros a Althaia per equipar l'Edifici del Coneixement
-
Societat
L'ICS Catalunya Central estrena una web per donar visibilitat a la recerca i la innovació
-
Societat
L'Escola Jeroni de Moragas amplia dues unitats i atendrà 289 alumnes aquest curs
-
Societat
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca amb bona resposta malgrat els canvis d'ubicació
-
Societat
La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
