Les tradicions no es perden. Així ho demostra la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa que, aquest diumenge, 5 de març, celebrarà, amb el suport de l'ajuntament de la ciutat, la XXI edició de la Fira Fora Stocks.
Malgrat que cada cop és més difícil que les ofertes cridin l'atenció als consumidors -recordem que el mes de maig la Generalitat va aprovar un projecte de llei en el qual dona llibertat als comerços per a fer rebaixes durant tot l'any- la Fira Fora Stocks segueix captant adeptes i mantenint el volum de visitants any rere any. El vicepresident segon de l'associació, Joan Tomasa, explica aquest fenomen posant de manifest que "el tret diferencial del Fora Stocks amb unes rebaixes convencionals és que totes les botigues surten al carrer i estan de costat. A la gent li agrada aquest ambient de triar i remenar". També afegeix que des de l'edició anterior, "els associats que han format part de la fira han notat un augment en les seves vendes". Això és degut, segons Tomasa, al fet que cada cop "estem deixant la crisi més enrere".
Enguany, a la Fora Stocks -que obrirà portes a dos quarts d'onze del matí i finalitzarà a les vuit del vespre- hi participaran un total de trenta-cinc comerços (moda, complements, menjar i utillatge), que se situaran en el primer tram del Passeig Pere III (entre Sant Domènec i Crist Rei) i que faran una neteja final dels productes que encara tenen de la temporada d'hivern.
Com en les darreres edicions, el segon tram del Passeig (entre Crist Rei i la plaça Espanya) estarà ocupat per dos concessionaris de cotxes que vendran vehicles d'ocasió. A més , i com que el Fora Stocks està considerada una fira familiar, a la plaça Crist Rei hi haurà un espai d'animació per a la canalla que comptarà amb un inflable i ponis per passejar.
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
02 de març de 2017 a
les 10:47
Et pot interessar
-
Societat
Un mural de Sant Joan de Vilatorrada recupera la figura del sereno
-
Societat
Manresa estrena un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases
-
Societat
Un cafè, una taula i una conversa: Manresa plantarà cara a la soledat no desitjada
-
Societat
Manresa fa aquest dijous un tractament natural contra les herbes adventícies del cementiri
-
Societat
El Consell dels Infants de Súria arrenca el curs amb bústies de suggeriments a les escoles
-
Societat
Món Sant Benet reuneix més de 300 professionals quirúrgics per debatre sobre la IA
