La conductora i dos ocupants d'un turisme han resultat ferits greus en un accident frontal que ha tingut lloc a la pujada de la Catalana, a la carretera d'Igualada, a l'altura de Cal Brunat, aquest dilluns a les 3 de la tarda. Tots tres són veïns de Manresa, una dona de 39 anys, i una altra dona de 27 i un home de 23. El conductor i únic ocupant de l'altre turisme, un veí de Salelles de 21 anys, ha resultat ferit de caràcter menys greu.
Els ferits han estat atesos per personal del SEM al lloc de l'accident i posteriorment traslladats a la Mútua de Terrassa i l'hospital Sant Joan de Déu. Degut a la gravetat de les lesions de la conductora responsable del sinistre, la Policia Local de Manresa no ha pogut realitzar-li proves de detecció etílica ni de consum de substàncies estupefaents.
Tres ferits greus en un accident frontal a la pujada de la Catalana, a Manresa
El conductor de l'altre vehicle ha resultat ferit menys greu
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 07 de març de 2022 a les 20:43
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional