Un centenar de persones van participar dissabte passat al matí en el simulacre d'incendi forestal que es va realitzar a la zona de la Torre Sanmartí de Sant Fruitós de Bages.
Agents dels cossos dels Bombers, Mossos d'Esquadra, Policia Local, Protecció Civil i voluntaris de l'ADF del Bages van treballar coordinadament per tal que la operació fos un èxit.
Durant el simulacre es va tallar l'avinguda Lluís Companys i es van realitzar tasques de control d'accés i d'informació als veïns. Es van desplaçar a l'operatiu tres vehicles lleugers, un camió i dues cisternes d'aigua, a banda dels mitjans de diferents ADF de la comarca.
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
14 de juny de 2017 a
les 16:45
Actualitzat el
14 de juny de 2017 a les
17:07
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
