Dues persones, un home i una dona que eren parella, han mort aquest dissabte després de ser envestides per un cotxe al polígon de Navarcles. Ella tenia 77 anys i residia a Navarcles, i ell 72, i era veí de Manresa, tot i que feia estades freqüents a Navarcles. En el moment del tràgic succés, anaven junts pel carrer.
Els fets han passat a 2/4 de 2 del migdia d'aquest dissabte al carrer del Tèxtil, a la zona de la benzinera del polígon industrial del municipi, quan el conductor, un home de 20 anys, també veí de Navarcles, ha perdut el control del turisme i ha atropellat mortalment els dos vianants.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre unitats i un comandament del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i també quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, que s'han fet càrrec de la investigació, i efectius de la Guàrdia Urbana de Navarcles.
El conductor del turisme ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa, on ha estat detingut com a presumpte autor de dos homicidis imprudents, tot i que ha donat negatiu en els controls d'alcohol i drogues als que ha estat sotmès.
[noticia]107577[/noticia]
[noticia]107548[/noticia]
Un home i una dona moren atropellats per un cotxe a Navarcles
Societat
Els Mossos d'Esquadra han detingut el conductor del turisme com a presumpte autor de dos homicidis imprudents, tot i que ha donat negatiu d'alcohol i drogues
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
28 de gener de 2023 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca amb bona resposta malgrat els canvis d'ubicació
-
Societat
La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
-
Societat
Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques
