Un manresà de 19 anys va resultar ferit de caràcter lleu després de xocar contra un turisme amb el patinet elèctric que conduïa. L'accident va tenir lloc divendres al voltant de les 3 de la tarda al carrer del Joc de la Pilota, 1, a tocar de les plaça dels Drets, quan el patinet i el cotxe van xocar de forma perpendicular, segons ha informat la Policia Local de Manresa.
El noi va ser atès per personal sanitari en el mateix lloc de l'accident i posteriorment va ser traslladat a l'hospital de Sant Joan de Déu.
Un noi resulta ferit després de xocar amb el patinet elèctric contra un cotxe a Manresa
El jove va ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu amb ferides de caràcter lleu
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2021 a
les 12:12
Actualitzat el
10 d’abril de 2021 a les
12:14
Et pot interessar
-
Societat
Enderroquen Cal Gamba després de declarar-se en ruïna al barri de la Parada
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica a Sant Vicenç
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
