Un matrimoni de Calders, de 59 i 51 anys, va resultar greument ferit com a conseqüència d'un atac insòlit produït per un ramat de vaques. Tal com ha informat el Regió 7 i ha confirmat a l'ACN el propietari dels animals, els fets es van produir el passat 13 de febrer, quan el matrimoni passejava per la finca on pasturen els animals amb dos cadells de gos. Segons ha explicat el propietari, els gossos van empaitar els vedells i les vaques es van sentir amenaçades per la situació i van envestir els gossos. El matrimoni va voler protegir els cadells agafant-los en braços i les vaques van continuar atacant-los fins que van provocar la mort d'un dels gossos i, de rebot, els propietaris també van resultar ferits. Una de les víctimes va haver de ser ingressada a la Vall d'Hebron amb diverses costelles trencades i una ferida a la cara. Ara, el matrimoni es recupera favorablement de les lesions.
El propietari del ramat ha explicat a l'ACN que el cas és "excepcional" i ha insistit en què, tot i que les vaques són uns animals mansos, poden reaccionar així quan se senten agredides i amenaçades. Segons ha dit, el fet que els cadells empaitessin els seus vedells va fer que les vaques actuessin en defensa. "Es tracta d'un cas totalment fora del normal", ha subratllat.
Un ramat de vaques fereix greument dos veïns de Calders
Societat
El propietari dels animals subratlla que es tracta d'un fet "excepcional" produït perquè les vaques "es van sentir amenaçades"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
08 de març de 2016 a
les 11:56
Actualitzat el
08 de març de 2016 a les
12:10
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
