La ràpida intervenció de la propietat de la Torre de Castellbell i el Vilar, dels Bombers i del personal de manteniment de la C-16, han permès controlar un incendi que s'ha iniciat aquest diumenge al matí en un punt de transformació d'Endesa a la vora de la C-55 en terme de Castellbell i el Vilar.
Les flames han afectat uns 350 metres quadrats de vegetació. Mentre Endesa treballa per restablir el subministrament als clients que l'han perdut per l'incident, els Agents Rurals han obert una investigació.
Una avaria en un punt d'Endesa provoca un petit incendi de vegetació al costat de la C-55
Societat
L'incident, en terme de Castellbell i el Vilar, ha afectat el subministrament a diversos clients de la companyia
ARA A PORTADA
-
Successos Tres edificis desallotjats preventivament per un incendi en un altell del nucli antic de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
Publicat el
06 d’agost de 2023 a
les 14:16
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord
