Una dona de 34 anys ha patit una mort violenta aquest dimecres al seu pis, al carrer de la Pau, 31, de Manresa, presumptament causada per la seva exparella, un home de 40 anys, que s'ha intentat suïcidar sense èxit després dels fets, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra. L'home ha estat traslladat a l'hospital de Sant Joan de Déu custodiat per agents de la policia catalana, on ha estat detingut.
Els agents han localitzat el cos de la víctima amb evidents signes de violència aquest dimecres al voltant de les dues del migdia. El pis està situat al carrer de la Pau de la capital del Bages. La víctima es deia Jordina MP i tenia dues filles de 7 i 4 anys.
El Jutjat d'Instrucció número 3 de Manresa ha estat l'encarregat de procedir a l'aixecament del cadàver de la dona assassinada. El jutge ha ordenat la pràctica de diligències urgents. Dijous el cas anirà al jutjat de violència sobre la dona, on continuarà la investigació.
[noticia]96772[/noticia]
[noticia]96769[/noticia]
[noticia]96767[/noticia]
[noticia]96761[/noticia]
[noticia]96759[/noticia]
[noticia]96760[/noticia]
Una dona de 34 anys és assassinada per la seva exparella al seu pis de Manresa
Societat
L'home, de 40 anys, ha intentat suïcidar-se després i ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
-
Política Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
Publicat el
14 d’abril de 2021 a
les 16:41
Actualitzat el
27 de març de 2023 a les
10:49
Et pot interessar
-
Societat
La Festa Major de Manresa comportarà talls de trànsit en diversos carrers durant sis dies
-
Societat
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i tindrà una llançadora al Castell de Focs
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
