Santpedor ha viscut aquest cap de setmana una activitat familiar en format escape room amb prop de 200 participants, repartits en grups de 3 a 5 persones, coincidint amb l'època de verema i al voltant del Celler Cooperatiu.
Dissabte durant tot el dia i diumenge al matí, el joc interactiu La revolta dels rabassaires ha posat els participants a la pell dels vinyaires de Santpedor i els ha enfrontat, a través de resoldre proves físiques i resoldre enigmes a través d'una app, al repte de fer una verema, combatent els terratinents i omplint la bota de vi.
L'activitat, impulsada per la Regidoria de Turisme i Patrimoni de l'Ajuntament de Santpedor, ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona i amb el desenvolupament i col·laboració de la start up bagenca Gaudire.
Unes 200 persones es posen a la pell dels vinyaires de Santpedor a l'any 1923
El municipi ha viscut una "escape room" durant tot el cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2022 a les 20:11
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós