[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BUWN2_cGIio[/youtube]
Vídeo: Lou Bravo
El conductor d'un turisme s'ha confós i ha enfilat cap amunt gairebé tota la nova Baixada dels Drets amb el cotxe que conduïa aquest divendres al matí. El turisme ha accedit a la via des de la plaça de Sant Ignasi, en el punt on no hi ha pilones al pas de vianants del semàfor del nord de la plaça i lluny d'aturar-se quan ha encarat la via, ha anat pujant pel centre de la baixada fins que ha arribat a dalt de tot, quan hi ha la doble corba i llavors ha vist que no podia continuar.
Els vianants que eren a la zona li han indicat que aquella via no era per a vehicles i amb les seves indicacions ha desmarxat el trajecte recorregut marxa enrere fins que s'ha reincorporat a la plaça de Sant Ignasi.
VÃDEO Es confon i puja amb el cotxe per la nova Baixada dels Drets
Societat
El conductor ha arribat amb el vehicle fins a la corba de dalt de tot
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
14 de juny de 2019 a
les 10:29
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
