[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kGy-KO07wFw[/youtube]
Dos agents dels Mossos d'Esquadra van portar a terme una acció de molt mèrit aquest divendres després d'aconseguir salvar un home que penjava de la finestra d'un tercer pis al carrer Ginjoler de Manresa.
Les imatges de l'actuació, que s'han fet virals a les xarxes, mostren els dos agents tibant dels braços de l'home des de la finestra en una actuació de molt risc i en la qual, després de més d'un minut de patiment, aconsegueixen fer entrar l'home a l'edifici davant de l'expectació creada a peu de carrer.
VÍDEO Dos agents dels Mossos salven un home de precipitar-se al buit des d'un tercer pis a Manresa
L'home penjava de la façana només amb la subjecció dels agents dels seus braços
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2021 a
les 12:48
Actualitzat el
10 d’abril de 2021 a les
13:30
Et pot interessar
-
Societat
Enderroquen Cal Gamba després de declarar-se en ruïna al barri de la Parada
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica a Sant Vicenç
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
