L'Ajuntament de Manresa, a través del servei de Suport i Intervenció a les Famílies (SSIF), organitza aquest dijous una xerrada per a mares i pares sobre les relacions familiars. La xerrada "Les relacions familiars, una mirada integradora" anirà càrrec de Gemma Badias, psicòloga i terapeuta Gestalt i tindrà lloc al local del SSIF al carrer Canal 6, de 10 del matí a 11.30 h.
Per inscripcions us podeu posar en contacte amb el SSIF trucant al telèfon 93 875 23 10 o bé enviant un e-mail a: ssif@ajmanresa.cat
El SSIF, un servei adreçat a les famílies
El SSIF és un servei adreçat a les unitats familiars de convivència amb infants i joves de 0 a 18 anys de tota la ciutat. Està promogut per l'Ajuntament de Manresa i té per missió donar suport a l'educació responsable tot dotant a les famílies d'eines per afrontar "l'ofici de ser pares i mares” i donant suport en especial a les famílies amb dificultats de relació amb els menors d'edat.
El SSIF organitza diferents xerrades i altres tallers programats per als mesos de novembre i desembre. Els propers actes previstos són el taller "El meu fill no em fa cas!", on s'ofereixen eines pràctiques per posar-hi solució. Aquest curs es farà els dijous del 8 al 29 de novembre a les 5 de la tarda.
Posteriorment s'organitza el taller "Ei, que no sóc tant petit!", on es donen claus per facilitar l'entrada a l'adolescència. El curs es portarà a terme els dimecres del 15 al 29 de novembre a les 9.30h.
Xerrada per a mares i pares per millorar les relacions familiars
Societat
Anirà a càrrec de la psicòloga Gemma Badias i tindrà lloc aquest dijous, 25 d'octubre, al SSIF
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
23 d’octubre de 2012 a
les 15:06
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
