L'Ajuntament de Manresa, a través del servei de Suport i Intervenció a les Famílies (SSIF), organitza aquest dijous una xerrada per a mares i pares sobre les relacions familiars. La xerrada "Les relacions familiars, una mirada integradora" anirà càrrec de Gemma Badias, psicòloga i terapeuta Gestalt i tindrà lloc al local del SSIF al carrer Canal 6, de 10 del matí a 11.30 h.
Per inscripcions us podeu posar en contacte amb el SSIF trucant al telèfon 93 875 23 10 o bé enviant un e-mail a: ssif@ajmanresa.cat
El SSIF, un servei adreçat a les famílies
El SSIF és un servei adreçat a les unitats familiars de convivència amb infants i joves de 0 a 18 anys de tota la ciutat. Està promogut per l'Ajuntament de Manresa i té per missió donar suport a l'educació responsable tot dotant a les famílies d'eines per afrontar "l'ofici de ser pares i mares” i donant suport en especial a les famílies amb dificultats de relació amb els menors d'edat.
El SSIF organitza diferents xerrades i altres tallers programats per als mesos de novembre i desembre. Els propers actes previstos són el taller "El meu fill no em fa cas!", on s'ofereixen eines pràctiques per posar-hi solució. Aquest curs es farà els dijous del 8 al 29 de novembre a les 5 de la tarda.
Posteriorment s'organitza el taller "Ei, que no sóc tant petit!", on es donen claus per facilitar l'entrada a l'adolescència. El curs es portarà a terme els dimecres del 15 al 29 de novembre a les 9.30h.
Xerrada per a mares i pares per millorar les relacions familiars
Anirà a càrrec de la psicòloga Gemma Badias i tindrà lloc aquest dijous, 25 d'octubre, al SSIF
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
-
El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
-
Manresa s'uneix al Festival de Vida al Final de la Vida amb actes per celebrar i reflexionar Pere Fontanals
Publicat el 23 d’octubre de 2012 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat
Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa felicita Lluís Grifell pels seus 100 anys, una vida plena de cultura i memòria
-
Societat
Els Premis Séquia arriben a la desena edició i obren convocatòria per reconèixer nous valors
-
Societat
Manresa viu el Dia de Tots Sants amb una «Celebració de la mort» col·lectiva
-
Societat
Manresa té un 32% de flux de matrícula viva en alumnes d'ESO
-
Societat
Més de 130 professionals participen a Manresa en la Jornada d'EAIA de Trastorns Cognitius
