El conductor d'un turisme ha donat un índex de 0,8mg/l d'alcohol en aire espirat aquest diumenge de matinada després de provocar un espectacular accident a Moià on ha tombat un arbre i ha xocat contra dos turismes estacionats.
L'accident ha tingut lloc poc abans de les 5 de la matinada a la carretera de Manresa de la capital del Moianès, quan un turisme que circulava a força velocitat ha patit una sortida de via i ha xocat contra un arbre, que ha tombat, i contra dos turismes estacionats.
Com a resultat de l'accient, el conductor i un acompanyany han desultat ferits de caràcter lleu. Fetes les proves d'alcoholèmia, el conductor ha donat un resultat de 0,8mg/l en aire espirat, més del triple del permès.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de desembre de 2017 a les 15:36
Actualitzat el 17 de desembre de 2017 a les 15:39
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous