Els Bombers de la Generalitat han treballat en un incendi aquest migdia al polígon industrial Bufalvent, a Manresa, que ja està apagat. El foc s'ha originat en un pati cobert d'una nau industrial al carrer Ramon Farguell, on hi havia pintures i dissolvent. El cos dels Bombers ha rebut l'avís pel foc a les 12.15 h i s'hi han desplaçat vuit unitats terrestres.
Ara, treballen per acabar de refredar la zona i revisen el fals sostre. El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès el propietari de la nau industrial per possibles cremades.
A Manresa (avís 12.15 h), hem apagat un incendi que afectava pintures i dissolvents dins d’un cobert d’una nau industrial al c/ Ramon Farguell. Ara refredem la zona i revisem el fals sostre. El propietari ha estat atès pel @semgencat.
— Bombers (@bomberscat) August 8, 2025
🚒8#bomberscat pic.twitter.com/Pjsw1ECFrw