Dos motoristes han resultat ferits aquest divendres al migdia en un accident de trànsit a la carretera C-37z, a l'altura de la cruïlla amb el barri del Xup de Manresa. Tots dos han estat traslladats a l'Hospital Sant Joan de Déu després de ser atesos al mateix lloc dels fets.
Encalç entre dues motocicletes
L'accident ha tingut lloc poc abans de 3/4 de 2 del migdia al punt quilomètric 91,500 de la carretera C-37z, segons consta a l'atestat de la Guàrdia Urbana de Manresa. Es tracta d'un encalç en què s'han vist implicades dues motocicletes que han anat per terra.
Una de les motos és una BMW S 1000 R conduïda per un veí de Sant Just Desvern de 32 anys, mentre que l'altra és una BMW R 1200 RT conduïda per un veí de Corbera de Llobregat de 35 anys.
Traslladats a l'Hospital Sant Joan de Déu
Els dos conductors han resultat ferits de caràcter lleu o menys greu. Després de rebre una primera assistència sanitària al lloc de l'accident, han estat evacuats a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa per completar l'atenció mèdica.
La Guàrdia Urbana de Manresa s'ha fet càrrec de les diligències per esclarir les circumstàncies del sinistre.
