Dos motoristes acaben a l'hospital després d'un accident a la C-37z, al Xup

Successos

Els conductors, de 32 i 35 anys, han patit ferides lleus o menys greus en un encalç entre dues motocicletes

Publicat el 26 de juny de 2026 a les 22:39

Dos motoristes han resultat ferits aquest divendres al migdia en un accident de trànsit a la carretera C-37z, a l'altura de la cruïlla amb el barri del Xup de Manresa. Tots dos han estat traslladats a l'Hospital Sant Joan de Déu després de ser atesos al mateix lloc dels fets.

Encalç entre dues motocicletes

L'accident ha tingut lloc poc abans de 3/4 de 2 del migdia al punt quilomètric 91,500 de la carretera C-37z, segons consta a l'atestat de la Guàrdia Urbana de Manresa. Es tracta d'un encalç en què s'han vist implicades dues motocicletes que han anat per terra.

Una de les motos és una BMW S 1000 R conduïda per un veí de Sant Just Desvern de 32 anys, mentre que l'altra és una BMW R 1200 RT conduïda per un veí de Corbera de Llobregat de 35 anys.

Traslladats a l'Hospital Sant Joan de Déu

Els dos conductors han resultat ferits de caràcter lleu o menys greu. Després de rebre una primera assistència sanitària al lloc de l'accident, han estat evacuats a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa per completar l'atenció mèdica.

La Guàrdia Urbana de Manresa s'ha fet càrrec de les diligències per esclarir les circumstàncies del sinistre.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google