Un incendi de vegetació ha cremat aquest divendres a la tarda uns 150 metres quadrats d'herbassar en una zona propera a l'institut Guillem Catà de Manresa. El foc ha obligat a mobilitzar quatre dotacions dels Bombers, que han pogut extingir les flames sense que es registressin persones ferides.
Actuació ràpida dels Bombers
Segons han informat els Bombers, l'avís de l'incendi s'ha rebut tres minuts després de 2/4 de 7 de la tarda. Les flames afectaven una zona de vegetació situada a tocar de l'institut Guillem Catà.
Fins al lloc s'hi han desplaçat quatre dotacions de Bombers, que han treballat per controlar i extingir el foc. L'incendi ha afectat una superfície aproximada de 150 metres quadrats d'herbassar.
Els serveis d'emergència han confirmat que l'incident s'ha resolt sense que hi hagi hagut cap persona ferida.
