La policia espanyola ha detingut dos homes acusats d'agressió sexual a quatre noies menors d'edat, una xifra que podria augmentar en la mesura que avanci la investigació. Tots dos són creadors de contingut reconeguts a dues xarxes socials, TikTok i Instagram, on sumaven gairebé 80.000 seguidors en ambdós comptes.
Encara que aquesta xifra de followers no estigui en comparativa amb els influencers i els creadors més reconeguts del món digital, és una xifra significativa que tenia un impacte entre un públic molt concret: el més jove. És en aquest escenari on captaven noies, totes menors d'edat, especialment a través de la xarxa on tenien més força, TikTok.
Segons han explicat els agents de policia a EFE, els dos pseudoinfluencers les convidaven a casa seva, a Madrid, i allà és on les haurien drogat i gravat sense el seu consentiment en diverses agressions sexuals. La investigació ha transcendit aquest dimarts, però des de fa un mes que es van realitzar aquestes detencions. Un dels dos integrants del duo de creadors de contingut ja ha ingressat a presó.
Hi haurà ampliació.
[plantillavirals]
Detinguts dos influencers espanyols per drogar i agredir sexualment quatre menors
Els dos homes aprofitaven la seva popularitat per captar noies a través de TikTok; un d'ells està ingressat a presó

- Imatge d'arxiu d'un agent de la policia espanyola -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 09:53
Actualitzat el 27 de febrer de 2024 a les 10:09
Et pot interessar
-
Creadors Ibai Llanos anuncia el plat fort de la «Velada V»: Aitana hi actuarà
-
Creadors La pescadora «més jove de Catalunya» es reivindica: «La gent em veu pobra i em sento la més rica del món»
-
Creadors Els creadors es conjuren per superar la reivindicació lingüística: «No n’hi ha prou amb fer-ho en català»
-
Creadors Agredeixen el youtuber xenòfob Jan Sin Miedo mentre feia un directe a l'Hospitalet de Llobregat
-
Creadors Ibai Llanos busca noves audiències: Los del Río actuaran a «La Velada V»
-
Creadors Centenars de joves tallen el trànsit de la plaça Catalunya per un famós tiktoker