Un jugador del Barça xuta un penal a la Kings League... i el falla

Jules Koundé és president d'un club a la competició francesa ideada per Gerard Piqué, però en aquesta ocasió no ha pogut ajudar el seu equip

  • El penal que ha fallat Jules Koundé -
Publicat el 06 d’abril de 2025 a les 20:51

La Kings League està en plena expansió internacional. Un dels països que s'ha apuntat a la competició ideada per Gerard Piqué és França, i un dels equips té un jugador del Barça com a president.

Jules Koundé, juntament amb el madridista Aurélien Tchouameni, presideix l'equip "360 NATION". I un dels clàssics de la competició és el conegut com a "penal president". El funcionament és senzill: l'equip pot obtenir la carta a l'atzar i un dels representants del club té l'oportunitat de marcar gol de penal.

Doncs bé, el seu prestigi com a jugador d'elit no ha acompanyat. Koundé ha xutat el penal a la dreta, ajustat al pal baix de la porteria, però el porter li ha endevinat i li ha aturat. La frustració era evident en el rostre del jugador blaugrana, que no ha pogut ajudar el seu equip.

Cal recordar que un altre futbolista professional va debutar fa unes setmanes a la Kings League que es disputa a Barcelona. El català Pablo Maffeo va convertir-se en el primer jugador en actiu a la Lliga que disputava la competició aprofitant una aturada de seleccions.