11
d'agost
de
2023, 18:59
Actualitzat:
18:59h
Divendres profitós per la música urbana en català. La Mushkaa ha estrenat No m'estima + en col·laboració amb la Julieta, la cançó que ja feia setmanes que les dues artistes havien avançat per TikTok amb petits fragments de la tornada i de la part final. Els pioners de l'urbà en català, la P.A.W.N. Gang, han presentat també novetats: la cançó GANAS. Música nova per aprofitar les últimes setmanes de l'estiu.
A la cançó, la Mushkaa recupera l'estil hyperpop de Tas Loko i hi incorpora la sutil veu de la Julieta, una altra de les protagonistes de la nova escena musical catalana. A la lletra, de fet, la Julieta reivindica que aquesta veu fina amaga moltes coses. "Després vaig de mona", diu. Si a principis de l'estiu sortia El Mambo, ara no falta referència a un altre tipus de música: "bachatita, balla Romeo Santos".
El llançament estava previst per la mitjanit entre dijous i divendres, però la cançó no va publicar-se correctament a Spotify. Els fans de les artistes van omplir Twitter de centenars de missatges de confusió. Incident a banda, l'èxit ha estat total i el videoclip, ja acumula més de 20.000 reproduccions en menys de 24 hores.
Mushkaa i Julieta, la col·laboració més esperada
"Quan em mira, quan em mima, quan m'estima, pura adrenalina", diu la tornada de No m'estima +. Ja fa temps que se sabia que aquestes dues cantants tenien entre mans una col·laboració, esperadíssima entre els seus fans, des del moment que van penjar un tros de la tornada de la cançó a TikTok i la xarxa social va omplir-se de vídeos amb ella.A la cançó, la Mushkaa recupera l'estil hyperpop de Tas Loko i hi incorpora la sutil veu de la Julieta, una altra de les protagonistes de la nova escena musical catalana. A la lletra, de fet, la Julieta reivindica que aquesta veu fina amaga moltes coses. "Després vaig de mona", diu. Si a principis de l'estiu sortia El Mambo, ara no falta referència a un altre tipus de música: "bachatita, balla Romeo Santos".
El llançament estava previst per la mitjanit entre dijous i divendres, però la cançó no va publicar-se correctament a Spotify. Els fans de les artistes van omplir Twitter de centenars de missatges de confusió. Incident a banda, l'èxit ha estat total i el videoclip, ja acumula més de 20.000 reproduccions en menys de 24 hores.