Després de la bona rebuda que va tenir l'any passat, el Cicle de Jazz i músiques improvisades de Centelles celebrarà enguany la seva segona edició, del 30 de març al 27 d’abril. El certamen es presenta en actuacions a duet, amb quatre concerts ben diferenciats, dos al Centre Parroquial i dos al Casal Francesc Macià.
El cicle arrencarà el proper diumenge, de la mà de Gemma Humet i Pau Figueres duo. Un duo de veu i guitarra que no deixarà indiferents als espectadors per a la seva frescor i delicadesa. Cançons d'avui i de sempre reinterpretades per aquests dos joves músics amb gran talent.
El programa continuarà el 6 d’abril, amb Jorge Rossy i Marco Mezquida duet; i el 13 d’abril, amb Giovanni Di Domenico & Oriol Roca. La cloenda anirà a càrrec de Pol Padrós i Aleix Forts duo, el 27 d’abril.
Arrenca el II Cicle de jazz i músiques improvisades de Centelles
Gemma Humet i Pau Figueres protagonitzen el primer concert
Ara a portada
Publicat el 25 de març de 2014 a les 16:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA