Artesanàlia 2008 a Manlleu, l’Artesanàlia més artesana

Publicat el 15 de maig de 2008 a les 19:40

Aquest any la Fira de comerç també es renova, ja que els expositors estaran ubicats dins una gran carpa just a l’inici de la fira, i la clàssica desfilada de moda es trasllada a continuació d’aquest nou espai del comerç.
 
Els dies 17 i 18 de maig el Museu Industrial del Ter oferirà als visitants les “Figures d’aigua”, visites teatralitzades en les quals els actors mostren el funcionament de la Turbina Fontaine a ritme dels 12cv de potència d’aquesta joia industrial.
 
El projecte xarxa ciutadana sense fils tornarà a estar present a Artesanàlia, ja que aquest cap de setmana s’inaugura el punt de connexió de l’embarcador del Ter. Hi haurà un estand municipal on a més d’obtenir informació d’aquest projecte es podrà navegar per Internet, i amb portàtil es podrà fer des de la zona de l’embarcador.