Avui dijous, 25 de juny tindrà lloc una xerrada il·lustrada a càrrec de la coneguda ninotaire Pilarín Bayés amb el títol “Tradicions i costums de Manlleu” a l’Auditori de Caixa Manlleu a les 6 de la tarda.
Es tracta d’un recull dels actes populars que tenen lloc anualment a Manlleu com els tres tombs, el memorial Joan Prat, els geganters, els castellers, concerts de les corals manlleuenques, les estàtues humanes al carrer, la Flama del Canigó, el festival flamenc, les festes dels barris, el llegendari serpent, el porc i la cervesa... fins a una vintena de temes que la dibuixant narrarà com un conte mentre il·lustra, amb la seva peculiar gràcia, els seus personatges o simbolismes, alhora que es projecten a la pantalla de la sala.
Al final de l’acte es distribuirà a tots els assistents un punt de llibre fet expressament, que reproduïm a continuació.
Els dibuixos resultants restaran propietat de l’AFADIP, organitzadora de l’acte, per una posterior exposició pública, reproducció, distribució a les parts interessades etc.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2009 a
les 00:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
