
Aquest cap de setmana, coincidint amb que Andalusia celebra la típica Feria de Abril, la Sala Moscou de Torelló organitza la quarta edició de la Bakanal Feria de Abril. La sala es transformarà per acollir aquesta festa on hi haurà regals i sorpreses per a tots els assistents.
Els Dj’s Li Beat & Puxx seran els encarregats de posar la música a la festa amb aire andalús. Per primer cop, la Sala Moscou ofereix la oportunitat de poder anar i tornar de la festa amb un autocar gratuït perquè totes les persones de fora de la localitat puguin assistir a la festa sense haver-se de preocupar del transport. Per reservar plaça al bus, s’ha de reservar amb antelació enviant un correu electrònic a bus@elmoscou.com .
Cada temporada, el Moscou celebra diferents Bakanals sempre ambientades a diverses temàtiques. La Bakanal Feria de Abril ha estat sempre un èxit des de la seva primera edició.