Després de les festes d’hivern i les activitats de Nadal, l’Ajuntament de Balenyà i la Comissió de Festes ja tenen apunt el programa de la festa major d’hivern d’enguany, en honor a Sant Fruitós.
El gruix principal de la programació es concentrarà el proper cap de setmana, entre el 18 i el 21 de gener. El tret de sortida el donarà el concert jove, amb FunkyStep & The Sey Sister. Durant els tres dies següents es podran veure espectacles infantils, concerts, teatre, exposicions i la projecció de la pel·lícula “Tadeo Jones”. Entre els actes més destacats, hi ha el ball, amb Spexen & Pep Poblet, i el concert de jazz, a càrrec de la Big Band de Manlleu.
Seguint la línia de l’any passat, la majoria d’activitats es realitzaran a la sala polivalent i tindran un caràcter gratuït.
Balenyà continua la gresca i la xerinola
La festa major pren el relleu del Nadal i les festes d’hivern.
Ara a portada
Publicat el 15 de gener de 2013 a les 16:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA