Després de les festes d’hivern i les activitats de Nadal, l’Ajuntament de Balenyà i la Comissió de Festes ja tenen apunt el programa de la festa major d’hivern d’enguany, en honor a Sant Fruitós.
El gruix principal de la programació es concentrarà el proper cap de setmana, entre el 18 i el 21 de gener. El tret de sortida el donarà el concert jove, amb FunkyStep & The Sey Sister. Durant els tres dies següents es podran veure espectacles infantils, concerts, teatre, exposicions i la projecció de la pel·lícula “Tadeo Jones”. Entre els actes més destacats, hi ha el ball, amb Spexen & Pep Poblet, i el concert de jazz, a càrrec de la Big Band de Manlleu.
Seguint la línia de l’any passat, la majoria d’activitats es realitzaran a la sala polivalent i tindran un caràcter gratuït.
Balenyà continua la gresca i la xerinola
La festa major pren el relleu del Nadal i les festes d’hivern.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 15 de gener de 2013 a les 16:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
