Rumba, reggae, ska, punk i sobretot, molta alegria, alegria sense límits ni complexes, melodies que s’enganxen i lletres que desborden positivisme, cançons sinceres i missatges que creuen fronteres. Una mescla explosiva que alguns han batejat com punk parranda.
Són els Bongo Botrako. Després de voltar i voltar per tot Espanya i França, el grup fa una aturada a la sala El Moscou de Torelló, aquest dissabte, 24 de març. A partir de la 1 de la matinada.
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
22 de març de 2012 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
