Canvi de gestió al Monestir de Sant Pere de Casserres

L'empresa Luxmundi es posarà al capdavant de la custòdia del monument impulsant novetats en l'oferta cultural i educativa del conjunt

  • El monestir de Sant Pere de Casserres, l'únic de l'ordre benedictí a Osona, està situat a les Masies de Roda. -
Publicat el 04 de desembre de 2024 a les 14:06

Després de 20 anys al capdavant la custòdia del Monestir de Sant Pere de Casserres, l'empresa Restaurante Moreno Torres S.L deixa pas a una nova etapa en la gestió del conjunt arquitectònic. Des del passat 1 de desembre lidera el projecte l'empresa Luxmundi, qui en va guanyar la licitació pel manteniment, la conservació, la neteja, la seguretat, la gestió i la dinamització cultural i educativa.

Aquest canvi comporta algunes novetats: s'oferiran entre tres i cinc visites guiades al monument de durada mínima de 60 minuts cada mes; s'afegirà una visita guiada amb nous materials didàctics; i es promocionaran noves activitats educatives per a un mínim de cinc centres escolars nous cada any. Tanmateix, el canvi també implica una variació dels horaris d'obertura del monestir a partir d'aquest desembre del 2024 i, de moment, el bar-restaurant romandrà tancat:

  • De maig a setembre: de dimecres a diumenge, d'11 hores a 19 hores
  • De setembre a abril: de dimecres a diumenge, d'11 hores a 16:30 hores
  • Dies de tancament: 25, 26 i 31 de desembre