Concert excepcional a la plaça Fra Bernadí de Manlleu, aquest diumenge 5 de maig, a partir de les 6 de la tarda. Una orquestra integrada per 75 músics i un cor de 25 cantaires, tots ells joves estudiants d’entre 16 i 19 anys provinents de l’IES Waldorf d’Alemanya, oferiran gratuïtament a la capital del Ter un repertori de música clàssica d’uns 90 minuts de durada.
Del programa que presenten cal destacar-ne els instruments solistes (violí, violoncel i fagot), obres conegudes pel públic general (dansa hongaresa de Brahms número 5) i peces de compositors catalans com Felip Pedrell i Pau Casals (el Cant dels Ocells).
El concert a Manlleu s’emmarca dins d’una petita gira de l’orquestra juvenil, que els durà al teatre-auditori de Calldetenes, a l’església del Seminari de Vic i a la basílica del Monestir de Montserrat en els propers dies. Una part important dels integrants del grup s’allotgen a Manlleu i aquest concert és la seva manera d’agrair a l’Ajuntament i a la ciutat el seu suport.
Concert excepcional de música clàssica a la plaça de Manlleu
Un orquestra alemanya de 75 músics i 25 cantaires oferirà un repertori de 90 minuts.
Ara a portada
Publicat el 30 d’abril de 2013 a les 17:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA