L'Ajuntament de Manlleu convoca el Premi Ajuntament de Manlleu 2011, que arriba a l’onzena convocatòria, amb l’afany de fomentar la recerca i la investigació relacionada amb Manlleu i la comarca d’Osona.
Hi ha molts aspectes de la capital del Ter i el seu entorn que poden ser objecte d’estudi i investigació. Aquest concurs vol premiar projectes inèdits de recerca, d'abast local o comarcal, referits a estudis cientificotecnològics, històrics, mediambientals, geogràfics, econòmics, literaris, artístics, polítics, sociològics o d'especial interès per la ciutat de Manlleu.
El premi consisteix en una dotació econòmica per un import de 3.000 euros. Cal presentar la documentació de sol•licitud i quatre còpies del projecte juntament amb el corresponent currículum en impresos normalitzats i dins d’un sobre tancat al registre general de l'Ajuntament de Manlleu fins al dia 31 de gener de 2011, a les 2 de la tarda.
L'acte de proclamació del veredicte, el lliurament del premi i la presentació del Premi Ajuntament de Manlleu tindrà lloc a la sala de Sessions de l'Ajuntament de Manlleu, el divendres dia 18 de febrer del 2011, a dos quarts de 9 del vespre.
Convocat el Premi Ajuntament de Manlleu al millor projecte de recerca
El termini de presentació dels treballs s’acaba el dia 31 de gener.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 29 d’octubre de 2010 a les 16:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
