El fotògraf Iñaki Relanzón presentarà el proper divendres, 12 de desembre, a Manlleu el seu darrer llibre “Ordesa, las montañas de Celia”, realitzat a partir del micromecenatge de més de 500 persones. Tot seguit es farà una projecció de fotografies dels diferents viatges que el fotògraf ha realitzat als Estats Units.
L’acte es farà a les 8 del vespre al Museu del Ter. Està organitzat pel Grup Fotogràfic Manlleu, que proposa passar “Dues hores amb Iñaki Relanzón”.
Iñaki Relanzón ha recorregut mig món amb la seva càmera fotogràfica. Sovint les seves fotografies han estat publicades a mitjans de tant prestigi com el National Geographic, BBC Wildlife Magazine i New York Times, entre d'altres. Ha obtingut guardons internacionals en concursos com ara el BBC Wildlife Photographer of the Year.
Dues hores amb el fotògraf Iñaki Relanzón
El Grup Fotogràfic de Manlleu organitza un acte a Manlleu
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de desembre de 2014 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
