El barri de la Calla de Vic engega les festes

L’arribada del Tiet del barri al pont de la Calla, acte culminant del programa.

Publicat el 06 d’octubre de 2009 a les 17:59

Les festes del barri de la Calla de Vic han començat amb molt bon peu, aquest diumenge 4 d’octubre, amb un dinar de calleros i calleres que ha aplegat més de 120 comensals al pati del col•legi del Sagrat Cor de Vic. Després del dinar hi ha hagut una tertúlia molt animada i emotiva en què un bon grapat de veïns han explicat vivències del barri i han recordat episodis de la vida quotidiana o de les festes que s'havien perdut i es van recuperar ara fa tres anys.

Els actes continuaran dimecres i dijous, amb un concurs de botifarra i un espectacle de varietats, i arriben al punt culminant divendres al vespre amb l'arribada del Tiet del barri al pont de la Calla que aquest any promet ser molt espectacular.

Divendres, la festa continuarà amb una cercavila, una sardinada i un ball de música tradicional. Dissabte hi haurà la 1a cursa de cambrers, campionat de bitlles, botifarrada i un concert amb The Demencials, Vall Folkska i PD Cat al pati del casal Josep Guiteras. Diumenge la gresca continuarà amb la despertada, la xocolatada i els jocs de cucanya, el vermut del migdia i el ball de la tarda.