El Brull celebra aquest cap de setmana la festa major d’estiu, amb actes diversos.
Les activitats començaran el dissabte, dia 25 d’agost, a les 8:30 h, amb una passejada popular que sortirà de la plaça de l’Ajuntament. El vespre, a les 9, inauguració de l’exposició de pintures de Mireia Canillo i recital de Valentí Alsina, amb “Romanços i cançons”. Tot seguit, a les 22:30 h, ressopó de festa major, amb el ball, que estarà amenitzat per Duet Zenit.
El segon dia de festa major començarà a les 11 del matí, amb Jocs de l’antiguitat i l’edat mitjana, per a grans i petits. Dues hores més tard, missa, i, tot seguit, dinar de germanor, que tancarà la programació.
El Brull amenitza la festa major amb activitats medievals
Romanços i cançons, i jocs de l’antiguitat.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 24 d’agost de 2012 a les 15:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
