
L'objectiu de la sèrie és crear un microclima que transmeti uns valors determinats per fer créixer les persones; que hi aportin un contingut extra a part dels lúdics com l'amistat, el respecte a la natura, el respecte als animals; presentat tot amb molta sensibilitat.
Vídeo del programa, amb entrevista a Pilarín Bayés
Sinopsi
“L’illa del far” narra les aventures de la Dana, una nena de quatre anys que es passa el dia jugant i descobrint el seu petit món a l'illa on ha anat a parar després d'un naufragi.
La seva casa és a l'interior de la Dromi, un far–robot que la protegeix. Un gos, el Micu, que l'ha salvada del naufragi, serà l'amic ideal dels seus jocs i descobriments.
Fitxa tècnica
Producció: Editorial Claret i Televisió de Catalunya amb la col•laboració de l'ICIC.
Direcció: Àngel Coronado.
Producció executiva Claret: Josep M. Cervera, Marcel•lí López i Israel Arenes.
Producció Imira Entertainment: Sergi Reitg.
Cap de producció d'Irima Entertainment: Alba Arbonés.
Producció executiva de TVC: Oriol Sala-Patau i Xavier Romero.
Disseny: Pilarín Bayés.
Guionistes: Marga Sala, Ediacara Studio, Cristina Broquetas, Llorenç Español, Manel Cortès, Alexis Barroso.
Animació: Insomne Estudi.
Música: Marc Parrot.
Veus: Marta Estrada, Anna M. Camps i Carme Ambrós.