El dijous 4 de juny a les 11 h el Museu Episcopal de Vic (MEV) ofereix l’activitat per a la gent gran “L’Art romànic a Lluçà”. La proposta consisteix en una visita a l’església de Santa Maria de Lluçà. La visita anirà a càrrec de Ramon Montmany.
Aquesta activitat a l’aire lliure s’emmarca dins les novetats d’aquesta temporada del cicle “Els dijous del museu amb la gent gran”. La intenció és oferir visites a elements patrimonials de l’entorn, amb l’objectiu de complementar les activitats amb una aproximació a l’arquitectura romànica.
L’activitat és gratuïta i requereix inscripció prèvia.
El cicle dels Dijous amb la gent gran al MEV viatja a Lluçà
El Museu Episcopal de Vic proposa una visita per descobrir el romànic de l’església de Santa Maria de Lluçà.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 31 de maig de 2009 a les 08:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»