La programació d’aquest cap de setmana del Teatre Cirvianum està dedicada al públic familiar. Concretament, diumenge a les 6 de la tarda, es podrà veure l’espectacle “Iaios”, original de Joan Carles Simó, en una producció d’Al vent teatre i Germinal producciones, SL.
“Iaios” és un espectacle dirigit per Pau Pons i Joan Miquel Reig i interpretat per Joan Miquel Reig i Albert Giner i que posa sobre l’escenari la història de dos nens que juguen a interpretar la vida dels seus iaios.
Si reunim els objectes que algú ha deixat durant la seva vida, podem arribar a conèixer la seva història. A través d’aquests objectes, dos nens juguen a interpretar la vida dels seus iaios: unes sabates velles, unes cartes, una gorra de ferroviari, unes maletes, una flor guardada entre les pàgines d’un llibre, unes fotografies en blanc i negre... Tot un món de records que començaran a valorar aquests nens a mesura que vagin coneixent la història dels seus iaios. “Iaios” ens explica la història d’una família a través de la mirada de dos nens.
Amb aquest espectacle la companyia Germinal producciones ha obtingut diversos premis a la comunitat valenciana.
	
	
	
							
																					
																ARA A PORTADA
- 
													
													
															
															 - 
													Vic demana 25 milions d'euros del Pla de Barris per impulsar el sud i el nord-est de la ciutat Irene Giménez Vinyet
															 - 
													La cuina catalana ja té premi: aquests són els onze millors restaurants que la practiquen Irene Montagut
															 - 
													La memòria és el fil conductor de la mostra d'art contemporani en aparadors buits de Manlleu Redacció
															 - 
													Comença el judici contra l'acusat d'assassinar un menor de 15 anys a Sant Hipòlit de Voltregà Redacció
															 
Publicat el 11 de febrer de 2011 a les 15:43
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Cultura i Mitjans
												Nova sessió del cicle de conferències «Paisatges Habitacionals» a la seu del COAC a Vic
											 - 
												
												Cultura i Mitjans
												Els millors plans per a la Castanyada 2025 a Osona i el Lluçanès
											 - 
												
												Cultura i Mitjans
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
											 - 
												
												Cultura i Mitjans
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
											 - 
												
												Cultura i Mitjans
												Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
											 - 
												
												Cultura i Mitjans
												Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'octubre
											 
