Un any més, i ja és el tercer, el Collsacabra celebra l’Aplec independentista. Tindrà lloc el proper diumenge 27 d’abril al Mas el Puig de l’Esquirol.
La jornada arrencarà amb un caminada que sortirà a les nou del matí del mateix Mas i que farà una volta d’entre 10 i 12 quilòmetres. A partir de les dotze del migdia hi haurà actuacions musicals amb la Coral Lorelei, els Havaneros de l’Esquirol fent versions de Raimon i alumnes de l’escola de música, entre d’altres.
En el torn de parlaments destaca la presència de Ferran Civit, membre del secretariat nacional de l’ANC i un dels coordinadors de la Via Catalana. Tot seguit hi haurà un dinar. També es farà recollida de vots en el marc de la campanya “Signa un vot per la independència” i venda de marxandatge.
El Collsacabra celebra l'Aplec independentista
Ferran Civit participarà a la jornada festiva
ARA A PORTADA
-
El ple de Vic desestima la petició de consulta popular plantejada per la Plataforma CAP-Caputxins Irene Giménez Vinyet
-
El Casal Popular Boira Baixa de Manlleu denuncia la «repressió» de la Policia Local: «Ja no callarem més» Irene Giménez Vinyet
-
-
-
La bona notícia de Pilarín Bayés després d'estar ingressada a l'hospital: «Mai havia estat tant temps sense dibuixar» Redacció
Publicat el 24 d’abril de 2014 a les 17:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'arquitecte i fotògraf Agustí Farrés serà a la seu del COAC a Vic
-
Cultura i Mitjans
Taradell converteix la festa dels Tonis en un «gran museu viu» del patrimoni rural
-
Cultura i Mitjans
La banda osonenca Pelat i Pelut anuncia que posa fi al projecte musical
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 de gener
-
Cultura i Mitjans
Cavalcada de Reis de Vic 2026: recorregut, horaris i novetats
-
Cultura i Mitjans
Patges i patgesses reials als barris de Vic: quan, com i a on?
